Ekstraklasa kobieca zmienia nazwę

Autor: Redakcja Budowlani

Ekstraklasa kobieca zmienia nazwę

ORLEN będzie towarzyszył siatkarkom podczas rozgrywek ligowych co jest o tyle znamienne, że to właśnie dobre wyniki aktywności sponsoringowej podczas Mistrzostw Europy Kobiet w Piłce Siatkowej 2009 zachęciły nas do  sukcesywnego rozszerzania zakresu współpracy z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Jej efektem jest dziś zarówno nasze wsparcie dla znakomitej reprezentacji Polski w tej dyscyplinie jak i patronat tytularny nad rozgrywkami ligowymi kobiet. Jesteśmy także sponsorem pary "plażowej" Fijałek - Prudel, która po dobrych występach na Igrzyskach Olimpijskich w Londynie udanie startowało podczas tegorocznego znakomicie obsadzonego turnieju Mazury ORLEN Grand Slam. Wierzę, że nasze wsparcie doda skrzydeł polskim siatkarkom, a rozgrywki ligowe będą niezwykle atrakcyjne i dostarczą wspaniałych emocji wszystkim kibicom  – powiedział Leszek Kurnicki, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PKN ORLEN 
Informujemy, że od nowego sezonu siatkarskie rozgrywki kobiet na najwyższym ligowym szczeblu noszą nazwę ORLEN Ligi, Zmiany te są efektem porozumienia zawartego w maju br. przez Polski Związek Piłki Siatkowej, Polkomtel - operatora sieci Plus, PKN ORLEN oraz Profesjonalną Ligę Piłki Siatkowej. ORLEN Liga i PlusLiga to przedsięwzięcia, których celem jest wzrost poziomu polskiej siatkówki ligowej.

ORLEN będzie towarzyszył siatkarkom podczas rozgrywek ligowych co jest o tyle znamienne, że to właśnie dobre wyniki aktywności sponsoringowej podczas Mistrzostw Europy Kobiet w Piłce Siatkowej 2009 zachęciły nas do  sukcesywnego rozszerzania zakresu współpracy z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Jej efektem jest dziś zarówno nasze wsparcie dla znakomitej reprezentacji Polski w tej dyscyplinie jak i patronat tytularny nad rozgrywkami ligowymi kobiet. Jesteśmy także sponsorem pary "plażowej" Fijałek - Prudel, która po dobrych występach na Igrzyskach Olimpijskich w Londynie udanie startowało podczas tegorocznego znakomicie obsadzonego turnieju Mazury ORLEN Grand Slam. Wierzę, że nasze wsparcie doda skrzydeł polskim siatkarkom, a rozgrywki ligowe będą niezwykle atrakcyjne i dostarczą wspaniałych emocji wszystkim kibicom  – powiedział Leszek Kurnicki, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PKN ORLEN 

Pozyskanie nowego partnera jest impulsem do rozwoju siatkówki klubowej w Polsce. PKN ORLEN obejmuje sponsoring tytularny nad bardzo ważnym dla polskiej siatkówki klubowej obszarem czyli nad współzawodnictwem w najwyższej klasie rozgrywkowej kobiet od sezonu 2012/2013 do sezonu 2015/2016. Nowa jakość pod marką ORLEN Liga to nowe działania marketingowe, to nowy branding, nowe spojrzenie na zarządzenie ekstraklasą. Prezesi klubów ORLEN Ligi i PlusLigi wierzą, że dzięki współdziałaniu obu lig rozwój siatkówki w Polsce będzie jeszcze bardziej dynamiczny." – powiedział Prezes Zarządu Profesjonalnej Ligi Piłki Siatkowej S.A. Artur Popko. 

Sponsorzy tytularni

Sponsorzy główni

Partnerzy techniczni